Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Η ΒΟΛΤΑ



Η ΒΟΛΤΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ


σήμερα αποφάσισα από τα πριν
να περιφέρω τον εαυτό μου από σώμα σε σώμα γυναικείο
από όψιμες χειμερινές βιτρίνες
κ ασπρόμαυρες προθήκες καταστημάτων

με αυτές τις τακτοποιημένες σκέψεις ντύθηκα
με ψεύτικα στολίδια κ φθηνά βαριά αρώματα

έβαλα κάτι καινούργιες σκέψεις στο μυαλό μου
έριξα στην πλάτη ένα ολοκαίνουργιο όνειρο
κ ξεχύθηκα στις ήσυχες κ σκοτεινές πλατείες
σίγουρος ότι θα συντρίψω το απροσδόκητο

στο δρόμο ελούζοντο άγγελοι λευκοί
πού τραγουδούσαν τραγούδια λαϊκά και πονεμένα
από παλιό καλό κρασί και από χαμένους έρωτες παρμένα
και έτσι χιμούσαν στο μυαλό μου θύμισες παλιές
και κυμάτιζε η ψυχή μου

μπροστά μου κομμάτια από μια σκουριασμένη
άρπα ήταν αφημένα, καλούσε το σκοτάδι να φανεί
μα εκείνο όλο υπόσχεται κ τάζει κ κοροϊδεύει τα κουρασμένα
πουλιά κ αφουγκράζεται σαν άγαλμα το παγωμένο χιόνι

βάδιζα όμως έξω από την μοίρα μου
και το βράδυ ήξερα ότι πάλι θα γύρίζα κατάκοπος κ μόνος κ αδειανός
με πονεμένες σκέψεις πού περίσσευαν σαν χειμωνιάτικα νερά
μετά τον ήλιο

τα σώματα δεν αγκαλιάστηκαν
τα βλέμματα δεν αντικρίσθηκαν με όψιμες βιτρίνες κ προθήκες καταστημάτων
και εγώ συνέχισα να παλεύω με τη σκιά μου
σαν να περίμενα ζωή από την σκιά
και δύσκολες ανθρώπινες αλήθειες

Δεν υπάρχουν σχόλια: